Eski Bakanın CEO olduğu şirketin Manisa'daki dev enerji santraline onay çıktı
Kazancı Holding’e ait Aksa Enerji’nin Manisa’daki 82,16 MWe- 88MWm kurulu güce ve 95 MWh depolama kapasitesine sahip olan Manisa Depolamalı RES Projesi'nin Elektrik Üretim Lisansı başvurusu EPDK tarafından onaylandı. Kazancı Holding’e ait Şirketin CEO’su olan Eski Hazine ve Maliye Bakanı Naci Ağbal, yenilenebilir enerjide güçlü bir yatırım portföyü inşa ettiklerini açıkladı

AK Parti 65. ve 66. Hükümetlerinde Hazine ve Maliye Bakanı olarak görev yapan Naci Ağbal’ın CEO’su olduğu Aksa Enerji’nin Manisa’daki enerji yatırımına vize çıktı. Kazancı Holding’e ait Aksa Enerji’nin Manisa’daki 82,16 MWe- 88MWm kurulu güce ve 95 MWh depolama kapasitesine sahip olan Manisa Depolamalı RES Projesi'nin Elektrik Üretim Lisansı başvurusu EPDK tarafından onaylandı.
CEO AĞBAL’DAN AÇIKLAMA
Aksa Enerji CEO’su ve İcra Kurulu Başkanı Naci Ağbal, "Depolamalı yenilenebilir enerji projeleri, ülkemiz için köklü bir dönüm noktasını temsil ediyor. Şirket olarak vizyonumuz, bu dönüşümün hızlandırıcı bir gücü olmaktır. Bu kararlılıkla, Türkiye’nin sürdürülebilir ve yenilenebilir enerji geleceğine öncülük ederek, yüksek dinamizme sahip, güçlü bir yatırım portföyü inşa ediyoruz” dedi.
10 İLDE 13 SANTRAL
Aksa Enerji, Depolamalı Güneş ve Rüzgâr Enerji Santrali yatırımları kapsamında, Türkiye'de 10 ilde 13 adet olmak üzere 891,41 MW kurulu güçte depolamalı güneş ve rüzgâr enerji santrali projelerine ve 1 adet 50 MW kurulu güçte müstakil depolama tesisi projesine sahip.
Yorumlar
0Henüz yorum yapılmamış
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz? İlk yorumu siz yapın.






